Gyakori kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

  1. Van lehetőségem személyes vásárlásra?
  2. Hogyan kell online rendelést leadni?
  3. Miért érdemes regisztrálnom?
  4. Mikor kapom meg a csomagot?
  5. Milyen csomag fog jönni?
  6. Elrontottam a rendelést, de már elküldtem. Mit csináljak?
  7. Meggondoltam magam, tudok élni az elállási jogommal?
  8. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termék/termékek cseréjét/vételárát?
  9. Van egy 12,5 cm-es vibrátorom és ehhez hasonlót szeretnék, de a "Keresés szűkítés/Hossz (cm)" alatt nem találok 12,5 cm-t.
  10. Milyen fizetési módok közül választhatok?
  11. Mi az a hűségpont, és mire tudom használni?
  12. Tartalmaznak a csomagok elemet?
  13. A „Raktáron” jelzés mit jelent pontosan a termékeknél?
  14. Mire kell figyelni a termékek első használatánál?
  15. A kedvezmény kupont hogyan lehet érvényesíteni?
  16. Szeretnéd törölni a rendelésed?

 

1. Van lehetőségem személyes vásárlásra?

Igen! Mivel boltunk és raktárunk egy helyen található, így bármelyik raktáron lévő termékünket azonnal megvásárolhatod. Emellett a boltunkban megtalálható a legjobban fogyó 500 db termékünk is, amikből kedvedre válogathatsz! Bankkártyát is elfogadunk, és a parkolás is könnyű!
A weboldalon található akciós árak kizárólag interneten leadott rendelés esetén érvényesek! Amennyiben láttál egy akciós terméket, és a boltban szeretnéd átvenni, abban az esetben add le a rendelésed online. A boltban csak teljes áras termékeket vagy eseti akciókat találsz!

Cím: 1097, Budapest, Ecseri út 14-16.
Nyitvatartás: hétfő-péntek 09:30-18:00

 

2. Hogyan kell online rendelést leadni?

Online rendelést regisztrált és nem regisztrált vásárlóként egyaránt leadhatsz. Ha már regisztráltál, lépj be fiókodba, és kezeld rendeléseidet egyszerűen és gyorsan. Ha nem szeretnél regisztrálni, akár 1 perc alatt leadhatod rendelésed! Egy kis segítséget adunk, hogy a rendelést minél egyszerűbben leadhasd akkor is, ha kevésbé vagy jártas az online rendelések és webáruházból való vásárlás terén. A videó röviden végigvezet azokon a lépéseken, ahogyan a kiválasztott terméktől eljutsz a rendelés elküldéséig, gyorsan és egyszerűen. (A videót kinagyíthatod a jobb alsó sarokban lévő négyzet segítségével, akkor jobban fogod látni.)

 

3. Miért érdemes regisztrálnom?

Elég egyszer megadnod az adataidat, nem kell minden vásárlásnál újra beírni azokat.

Több szállítási címet is megadhatsz, vásárlásnál csak ki kell választanod, melyikre kéred a csomagot.

Részt vehetsz hűségpontos akciónkban, melyben a vásárolt termékek után járó pontokat egy későbbi vásárlásodnál levásárolhatod.

A megvásárolt termékek árának 5 százalékát írhatod jóvá egy későbbi vásárlás alkalmával.

 

4. Mikor kapom meg a csomagot?

A 17:00 óráig beérkezett megrendelések, raktáron levő termékek esetén:

 

5. Milyen csomag fog érkezni?

Kétféle csomagolást használunk. Egyszerű, jelzés nélküli barna dobozt vagy sárgásbarna, jelzés nélküli légpárnás borítékot.

Mindkét esetben kizárólag a címzett adatai és a Webshop Logisztika Kft. mint feladó vannak feltüntetve. Semmilyen más adat vagy logó nincs a csomagokon, a csomag tartalmát illetően sem.

 Diszkrét csomagulásunk:

 

6. Elrontottam a rendelést, de már elküldtem. Mit csináljak?

A kapott visszaigazoló levélre válaszolva, vagy az info[kukac]szexshop.hu címre írva, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon tudod módosítani/törölni rendelésed.

 

7. Meggondoltam magam, tudok élni az elállási jogommal?

Természetesen, igen. 14 naptári napod van rá, de mi ezt meghosszabbítjuk 30 napra így átvételtől számítva 30 napod van rá!

Fontos tudni, hogy természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek (például fehérnemű, masszázsolaj, szexuális segédeszköz, kozmetikumok, étrend-kiegészítők, stb.) esetén nem állhat el a fogyasztó a szerződéstől. Ezeket a termékeket is visszaküldheted, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottad fel, a terméket még nem használtad. Meg kell jegyeznünk, ha a termék megfelel a oldalon levő leírásnak, nem vagyunk kötelesek átvállalni a visszaküldés költségét.

A gyorsabb ügyintézés miatt kérünk, nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi linken található nyomtatványt. 

 

8. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek cseréjét/vételárát?

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.  A szexshop.hu-nál ez gyakorlatban kevesebb, mint 1 hetet vesz igénybe.

 

9. Van egy 12,5 cm-es vibrátorom és ehhez hasonlót szeretnék, de a "Keresés szűkítés/Hossz (cm)" alatt nem találok 12,5 cm-t.

A hosszra való szűkítésnél tartományokat adtunk meg. Ebben az esetben a 12-13 értéket kell kiválasztani, ebben lesznek a kívánt méretű termékek. Természetesen több érték is kiválasztható.

 

10. Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Utánvét a futárnál
  • Bankkártya (OTP Simple) (MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron kártyákat fogadunk el) Diszkrét fizetés: a banki tranzakciónál csak a cégünk nevét, a dátumot és a tranzakció számot fogod látni.
  • Banki utalás (OTP Simple) - saját számládról az OTP Simple-nek utalsz. A "Megrendelem" gomb megnyomása után emailben küldjük el az utalási adatokat
  • Készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyesen a boltunkban

Sajnos közvetlen számlánkra történő utalásra nincs lehetőség.

 

11. Mi az a hűségpont, és mire tudom használni?

Regisztrált vásárlóink élhetnek egy extra kedvezménnyel, amit Hűségpontnak hívunk.

Minden egyes terméknek az áruház meghatároz egy bizonyos mennyiségű hűségpontot. Például: Basic szilikonos síkosító ár: 3790 Ft hűségpont: 189. Ez azt jelenti, hogy ennek a terméknek a megvásárlásával, 189 ponttal nő a hűségpontok száma. Fontos tudni, hogy ez csak akkor kerül jóváírásra, amikor a rendelést átvették és az ellenértéke megérkezett hozzánk. Ebből adódóan ezt a hűségpontot majd csak akkor lehet igénybe venni, amikor az áruház kosár oldalának jobb oldalán megjelenik a "Hűségpont felhasználás" mező. Az ott kiírt mennyiségű pontokat lehet beváltani, az ott meghirdetett váltási aránynak megfelelően.

A hűségpont egy forintban meghatározható, visszatérő vásárlóinknak járó árengedmény.

 

12. Tartalmaznak a csomagok elemet?

Az elemes termékek alapesetben nem tartalmaznak elemet, ezek az eszközök ceruza (AA) vagy mikroelemmel (AAA) működnek, ilyen típusú elem nálunk is megvásárolható. Ha a termék csomagolása tartalmazza az elemet, ezt a leírásában minden esetben feltüntetjük.

13. A „Raktáron” jelzés mit jelent pontosan a termékeknél?

Raktáron: a termék fizikai raktárkészleten, helyben elérhető, vagyis azonnal szállítható, ill. átvehető. Ha 16 óráig leadod rendelésed és futárszolgálatot választasz kiszállítási módnak, akkor a következő munkanapon már kézhez is kapod!

Előrendelhető, Beszerzés alatt, Nincs raktáron: a termékek nem érhetőek el saját belső raktárról, külföldi, külső raktárról érkeznek.  Várható érkezési idejük általában 1-2 hét.

14. Mire kell figyelni a termékek első használatánál?

Vibrátorok, vibrációs termékek: Fontos hogy először üzemeld be, próbáld ki a terméket/termékeket. A megfelelő számú elemet helyezd a megfelelő módon a készülékbe, és ellenőrizd a funkciókat. A termékek motorjai nem az emberi kéz erejére készültek, ezért ne szoríts rá a forgó alkatrészekre, mert leéghet a motor.

 

Fehérneműk: Fontos a megfelelő méret kiválasztása! A szexshop.hu szexshopban forgalmazott termékek kicsit nagyobbak, mint a Magyarországon megszokottak.  Mérettáblázat itt tekinthető meg.

Jó tudni: A fehérneműt (harisnya, alsónemű) csak anyaghiba miatt tudunk cserélni, méretbeli probléma miatt sajnos nem. Minden termékünk phlalát-mentes és megfelelnek az Európai Unió szabályainak.

15. A kedvezmény kupont hogyan lehet érvényesíteni?

A kosár oldalon található a kuponkód mező és a kuponkódot oda kell bemásolni (pontos másolásra kell figyelni). A rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. Részletes útmutatót itt találsz.

 

16. Szeretnéd törölni a rendelésedet?

Rendelésed törlését legegyszerűbben a 'Tájékoztatás megrendelés állapotáról' tárgyú következő emailünkben az 'Igen, törlöm a rendelésemet!' linkre kattintva teheted meg.

Fel